Modul A – splošna in strokovna gimnazija (70 ur)
Kaj naj storim?
Cilji
Tema uvede dijake/dijakinje v filozofsko problematiko etike, kar pomeni, da:
- poznajo in razumejo nekatere temeljne probleme tega področja;
- so jih zmožni analizirati in razumeti predlagane rešitve;
- znajo uporabljati temeljne pojme;
- znajo povezati pridobljeno znanje z osebnim premislekom o načelih, ki vodijo naše ravnanje.
Naloge na delovni listih so sestavljene na minimalni, temeljni in višji zahtevnosti ravni, označene so z različnimi barvami, in sicer:
Standard znanja | |
Rdeče | minimalni nivo, ki je pogoj za pozitivno oceno 2. |
Modro | temeljni nivo, ki ga doseže večina dijakov za oceni 3 ali 4. |
Zeleno | višji nivo, ki ga dosežejo učno prizadevnejši dijaki za oceni 4 ali 5. |
Pred začetkom učenja in izpolnjevanja delovnih listov lahko ugotovite svoje predznanje s pomočjo tabele V (kaj že vem) Ž (kaj se želim naučiti) in po koncu učenja izpolnite še N (kaj sem se naučil/-a).
Učni sklopi | Delovni listi z viri in literaturo ter nalogami in aktivnostmi za samostojno učenje | Sekundarni viri in literatura za vse učne sklope teme |
Sekundarni viri in literatura – Kaj lahko storim | ||
Uvod v temo Etika in morala | Uvod v temo Etika in morala-delovni list | |
Dobro in vrline | Dobro in vrline-delovni list | |
Utemeljitev moralnih načel: motiv in posledice … | Motiv in posledice | |
Utemeljitev moralnih nače: motiv in posledice …, teleološka etika, hedonizem | Motiv in posledice 2 | |
Utemeljitev moralnih načel … dolžnost … | Motiv in posledice 3 | |
Utemeljitev moralnih načel … praktična etika | Praktična etika | |